Annandag jul och jag hade kul!

Update från gårdagen: Mysig jul hemma hos mormor med god mat, trevlig släkt, älsklingen var med och många fina paket! Idet på kvällen med världens förfest och fest, hade verkligen jätte kul, önskar att T och E hade varit friska nog att hänga med i deras specialité: Ölspelet! :-P
Kvällen slutade vid två och vi vaknade halv tolv i morse, frukost, fika med mormor och morfar sen Karlstad. På Bergvik var det proppfullt, Gina Tricot var inte ens att tänka på! Ska kolla i affärer i morgon.

Men tänkte skriva en liten lista på alla fina saker jag fått! :-)

- Naomi Campell parfym
- Cristina Augilera parfym
- David Hysseldoff parfym (namnet är nog fel..)
- Oliv duschkräm, fotkräm och body butter
- Badsalt
 - Olika tvålar 
-  duschcreme 
-  doftbad
- Mamma Mia dvd
- Tröja
- Pengar i öööööös
- Euro
- Två sjalar (stickad och palestina)
- MItt stjärntecken i glasbehållare
- Samlings kopp
- Jätte fint armband med kinesiska lyckosymboler
- Raggsockor
- Norska special tomtar



Har nog glömt nått, känner det på mig. Men jag är verkligen jätte glad och tacksam för allt fint jag fått! <3

I morgon ska utväxten bort och lite slingor tillkomma så man är fräsch på nyår. Sen blir det planering av nyårsfirande, mat, plats osv.

TACK alla underbara vänner för världens brak förfest i går! <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe fotkräm Roja xD

2008-12-26 @ 22:50:39
Postat av: Elin

OJ! Ronja :)

2008-12-26 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0