Ändrade planer och ful design

Nu är jag hos mormor och morfar, jag tycker om att vara här, kanske för att de är de bästa morföräldrar man kan ha?
Har tillbringat rätt så exakt två timmar på läxhjälpen idag, så nu är jag lite laddad inför matteprovet i morgon, så vi får väl se hur det går.


Helgens planer är ändrade, jag kommer ta bussen till k-d sen åker vi till Norge till Solbergs fest, på lördag tidigt åker jag hem till byn igen och har en underbar kväll med mina älsklings flickor! <3
Sen stannar jag hemma därför att Tom skulle fixa lite med grejor hemma samt hjälpa sin pappa med diverse grejor i hans garage (företag). Så jag kommer inte se Tom förrän på juldagen nästan, hard. Men sen får vi många fina dagar tillsammans! :-) Men nu kan jag städa och hjälpa mamma med styret innan julen, men det är mysigt, julmusik, julbak och annat julmys! 
Tänkte även försöka fixa den där jävla designen nu när jag helt plötsligt fick tre dagar slapp.

Tom och jag ska vara tomtar i år, norska tomtar. Tror det kan bli kul, småkidsen kommer fatta nada! :-D

Ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag. Bonde final, styrka+kondis och en dokumentär om en man som ska föda barn! :O

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAAA! =D Det där lät mucho bra! Då kan jag träffa dig varje dag ända fram till julafton om jag så vill, muhahaha :*



Hade förresten tänk att simma i badhuset till veckan, du kan ju hänga med!

2008-12-17 @ 20:23:10
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0