2008

2008 har inte varit så speciellt, men jag har ändå haft roligt och varit med om mycket såsom Sälen resan och Peace and Love festivalen! Jag har gjort mycket kul med mina käraste vänner, spenderat kvällar på Bredvika, festat på Kolsnäs, åkt båt med ring efter och haft sköna filmkvällar. Jag värdesätter verkligen mina vänner! <3

Michaela hann vara hemma en stund i sommar, det var jätte skönt att se henne igen. Jag har varit i Norge väldigt mycket, jag har jobbat på Café, ett av de roligaste jobben jag haft! (näst efter sommarskolan 2006)
Jag har tagit Körkort (det störta på hela året), jag har avslutat kurser med bra betyg, jag har hängt på stan och spenderat pengar onödigt hit och dit. Jag har varit fika narkoman detta år, jag har bråkat med Tom, vi har blivit sams, jag älskar honom fortfarande. <3

Jag skulle ha varit på Gran Canaria resa, men med min vanliga tur så hade resebolaget bokat resan med Sterling som vi alla vet hur det gick med det bolaget, resan blev inställd. Jag har opererat min fot i hopp om att den ska bli bra, men det har den inte blivit.

Kort sagt, jag tycker att det har varit ett ganska bra år med bättre och sämre dagar. Nästa år kommer jag inviga med de allra käraste (utom Jonas och Bea). Sen åker jag till Rom med min kalas braiga klass (önskar Tres kunde hänga med dock!) sen blir det englands resa, fjällen tur och slutligen STUDENTEN!

Jag längtar och inte längtar efter 2009, men jag välkommnar det.


KRYA PÅ DIG JONAS! Tom och jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0