Tillbaka i grannlandet

Ja, då är jag i Norge i gen. Är bajs trött efter en natt med orolig sömn... Tres mormor var så snäll och erbjöd sängplatser i går efter canis kvällen, vi tackade ja och rann i säng efter två tiden i natt. En lagomt rolig kväll, förfest hos Guldlockarna, sen en cab tur till parken i Lysvik. Stötte på en hel del av mina älskade klassisar! :)
Kan inte påstå att det var riktigt min musiksmak och det var inte precis kolsnäs ålder på folket, men det gick allt bra. ^^

Men kvällen bjöd också på besvikelse, varför ska du alltid kommentera mig så? Aldrig kan du säga något possitivt...
Det var väl det som var det tråkiga, plus att Kornet och Elin inte kunde följa med... ;( Next time girls!!

Ja, det var väl det. Sitter hos svärfar nu, blir tacos snart! MUMMA! <3

Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0