Tatuerings dax

Idag gick jag upp emot min vilja, jag var dödstrött när klockan ringde vid 9. Men upp kom jag och till IKEA kom vi också.
Tom inhandlade faktiskt mycket saker som var välbehövliga, såsom matta i köket, lite nytt porslin, duschgrejs hållare, nya saxar mm. Och jag själv fick underbara tofflor och duschsvampar. :]

PÅ Bergvik köpte jag änligen de underbart snygga convers-kopior, blåa med vita blommor på! :)
Och en efterlängtad kofta från Gina Tricot. Jag är glad.
Sen tog vi en runda på Norrstrand för att hitta Sid's tatuerings shop. Tom fick tid ovanligt snabbt redan i början på september!! Och an ska få tatueras av Sid själv som är en de bästa tatuerarna i hela Sverige! :)

Jag själv har börjat fundera på att tatuera mig, jag tycker det skulle vara kul att tatuera in samma sak som pappa har på armen, en kniv med en slingrande orm med massor av snygga blommor. Bara för att visa att vi hör i hop, även om vi inte står jätte nära varandra för tillfället så har vi gjort det, det var alltid han och jag när jag var liten.
Så det skulle bli en betydande tatuering till skillnad från att tatuera in tassar som kanske bara är en kul grej. Tatueringen kommer ju sitta där för alltid så det skulle vara fint med något som verkligen betyder.

Nu ska jag färga Tom i håret som jag klippt. Ni får själva se hur det blev! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0