Shopping, fika och övningskörning

Dålig att uppdatera, jag vet. Men har så mycket annat att hinna med nu innan skolan börjar.
Som igår, då åkte jag och fikade med mina favorit flickor, efter det åkte jag på röntgen för att sedan spendera 4 timmar i Sunne. Sen städade jag rummet och slappade.
I dag var det dag för röntgensvar och detär inte konstigt att jag har ont i ryggen då jag är överrörlig och har tv diskar i nedre ryggraden som sänkts. Det var skönt att få ett svar ändå, även om det inte var felfritt...

Efter det övningskörde jag till Arvika och direkt sedan till Karlstad där mina pengar flödade.
Inhandlade detta:
- Grå huvtröja
- Svarta skor från H&M
- Linne från H&M
- Shockrosa Tunika från Gina Tricot för 30 kronor!! :D
- En bärväska för 15 kronor!

Jadå, jag har fyndat. :) Och jag är nöjd.
Tom och jag ska se på film snart, då blir det en "varma koppen" som är min nya last.


Vad tycker ni om att dricka/äta under de kalla kvällarna`? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0