Sen update

Jag lever, det kan jag tala om. Har bara varit så upptagen med att vara med mina kompisar så jag har inte ens hunnit reagera över att datavärlden existerar! :P
Hur som haver så blev det bredvika kväll med Sören, Elin, Tres, Tom och jag. :) Mini med folk och kass musik så vi bestämde oss att trycka gasen i botten och hyra en film istället och köpa lite chips och dricka! En myyyyysig kväll med favorit folk, vi var hemma runt två tiden! :)

I går drog vi redan vid halv tolv till sommarstugan till Tres, pratade, drack, skrattade och hade det super mysigt. Sen agerade jag lektant i nån timme på minstingens barnkalas, sen tillbaka där vi grillade och spelade kort. Runt elva kom Elin ut till oss och då spelade vi mera kort, låg i sängarna och filosoferade om Elins "flygplans teori" samt skrattade och nördade oss! :)
Sen ikväll blev det hyrning av film igen, Motorsågsmassakern. Jo mina kära läsare, JAG SÅG DEN LÄSKIGASTE FILMEN NÅGONSIN! Oklippt.

Och vet ni? Just nu mår jag riktigt bra och tycker faktiskt att Elin B's "majsfält" film var läskigare... Men vem vet, jag har inte lagt huvudet på kudden ännu så man ska aldrig säga aldrig! :P

I morgon blir det fika med brudarna <3 och röntgen plus lite kollande i byn om det är nått jag behöver.

Den bästa nyheten är ändå att ÄLSKLINGS KUSIN MICHAELA KOMMER HEM OCH HÄLSAR PÅ! :D
Ååå, jag blev så himla glaaaaaaaaad! :) Saknat dig sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0