P.s I love you!

En helt otroligt bra film, jag grät mig igenom hela nästan för jag tyckte den var för jävla sorglig... En otroligt bra film och den var faktiskt väldigt fin att se på när man firar 2årsdag! För vi förstod just då hur mycket vi betyder för varandra.
Jag har huvudvärk och rödsprängda ögon, 2 timmars intensivt gråtande kan nog förklara sin sak. Jag tror jag tänkte mycket på Ewa också, jag har nog inte helt släppt taget ännu. Stackars pappa. <3

Nu ska vi sova, imorgon ska vi till badhuset och härja loss. Därefter går polon hemmåt och det blir myskväll med sötnosarna mina! <3

Natti :*

P.s jag fick ett helt check häfte av Tom med massa saker jag kan välja på. Är han inte för söt? (:
Jag blev himlans glad iaf. Har haft en toppen kväll! Tack för det min älsklig. <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du tyckte om filmen skulle du ÄLSKA boken! Jag grät flera gånger när jag läste den..

2008-08-31 @ 22:26:59
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0