Projektarbetet

Igår bestämde vi oss för att ägna någon timme med vårt Projektarbete, fixa insamlingsbloggen på Cancerforskningens hemsida och ta en bild där alla ansåg sig vara nöjda med sig själv, vilket var lättare sagt än gjort. Men halv tio var vi redo, bloggen och bilden PLUS ett första inlägg hann vi med så jag tycker det var effektvt ändå för att vara en lördagkväll. =)

Sen såg vi på en film som Sandra hade med sig, den var vädligt spännande! Även om man skvatt och halvgrät inemellan. :P En trevlig kväll som avslutades för min och Toms del när vi skulle hämta mina föräldrar som var på kräftskiva. Morfar var riktigt bra i gasen och trodde vi hade varit och bowlat ( bowlinghallar bruka väl inte ha öppet vid midnatt) så jag tror de hade en riktigt trevlig kväll. :P


Tom åkte hem redan med tolv tåget, så då drog jag till klårhuset (badhuset) för att ta en simtur. När jag ska ut i badhuset, har svidat om och duschat av mig så inser jag till min hemska fasa, jag har ingen handduk med mig!  >.<
Min kreativa sida kom fram och jag insåg att jag hade en hårblås med mig som jag kunde torka mig med...
Lättare sagt än gjort, eftersom alla upplever det som att man aldrig blir torr. Åkte hem klassblöt och fixade mig hemma istället. Gissar på träningsvärk i morrn. (Y)




Angående bloggen, jag tycker absolut att ni ska göra ett besök. Ni behöver givetvis inte skänka, det minsta är 20:- och hur mycket är 20:- nu efter att sommarjobbslönen har kommit in? Besök den på den här sidan:
http://www.cancerfonden.se/templates/ExtensionWide____1669.aspx?InvolvementID=1205


För ni vet väl: "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något."
Gör en insats du med.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härligt att simma! =)

Hör av dig nästa gång du ska dit ;)



Men förresten? Åkte inte du till Karlstad idag? Då kunde ju vi ha jobbat med projekt arbetet idag ju :P daaaaah :p

2008-08-31 @ 19:28:08
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: s

oj, jag får svara på ditt inlägg nu :p

Jag läste alla sidor i naturboken som vi hade i läxa, skrev lite fakta om "Kapitolinska museerna" på latinen och gjorde personlighets test för psykologin!

2008-08-31 @ 19:30:33
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0