Planer, planer och åter planer

Jag fick sälskap av Sandra från Kil till Torsby, gjorde resan trevlig plus att vi hann prata. Faktum är att jag inte har pratat ensam med henne på nästan hela sommaren då vi inte setts så mycket. "/
Men nu fick vi över en timme på oss och prata om ditten och datten så det var riktigt kul! :)
Helt omedvetet har Sandra och jag haft samma träningsplaner till hösten då båda har funderat på att skaffa gymkort på Hälsolänken! :D Så vi bestämde oss för att skaffa ett och träna järnet till hösten! (Y)

När vi sagt hej då så väntade några timmars jobb på Lustgården, blev rätt mycket spring i spiral trappan med disklådor tunga som bly så blir inte förvånad om jag skulle vakna upp i morgon med treäningsvärk! Plus att det blev en powerwalk upp för en brant backe från jobbet till Carlsson sen en cykeltur hem! Aktiva Ronja, det gillar fetröven. C:

Sandra och jag diskuterade vad vi skulle göra framöver, och jag började tänka efter. Vad är det jag ska göra? Eller vill göra kanske man ska säga?

- Tom och jag ska till Lidköping och bo hos Jonas och Bea, det blir även en heldag på Skarasommarland med dom. :)
- Heldag med bad och ring-efter-båten i Tres sommarstuga, övernattning tvärs över sjön i min stuga! :P
- IKEA visit, Tom ska ha ny soffa och jag ska försöka få Tom och köpa fler praktiska grejor som han behöver till Lägenheten, men som han själv inte vet att han behöver...
- Liseberg med älsklingsbrudarna! Jag måste vara enda människan på jorden som inte varit i Liseberg på nöjesfältet?
- Ta körkort.
- Egyptenresa med Tom's pappas familj!
- Englandsresa med Tom!

Ja, det är väl ungefär så det ser ut i nuläget. Återkommer väl om det var något mer.

Nu tänkte jag läsa fortsättningen på Brunstkalendern. Har just kommit till att Åsa har berättat för sin man att hon är gravid  och att pappan till barnet kan vara hennes systers man. Spännande! :]

Puss





Kommentarer
Postat av: micha

asså har du ALDRIG varit på liseberg? någonsin??

du, hur länge kan man sova i stugan nere vid sjön utan att man fryser asset av sig??

2008-08-05 @ 07:15:01
URL: http://michaelasreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0