Orka?

Nej, jag orkar faktiskt inte. Jag är helt slut, ändå har jag sovit i tio timmar i natt! Mitt bakhuvud känns svullet, som om det skulle vara inflamerat eller nått annat skit. Hoppas bara jag inte blir sjuk nu, för då dör jag... Jag menar, har jag lyckats vara frisk hela sommaren så måste jag ju orka hålla mig frisk sommare ut?!

Sen deppar vädret ner mig till nivå - 1000. 15 grader och regn mitt i Augusti det är inte saaaaaaaaaant. >.<
Sen har jag fått smakprov på vårt schema den första perioden och det blir inte alls som tänkt! I ställe för Bengt G Larsson i religion så får vi en sur jävla ihop snurplad lärare som gärna kan ge mig IG i kursen bara jag slipper närvara. Hon var överblickare på nationellt för oss, på dom 40 minuterna hann jag inse att värre lärare kan man nog inte få. Inte surare iaf... Faaaaaaan.

Det enda possitiva idag var väl att Sandra klarade Teorin, grattis gumman! <3

I morgon blir det jobb, Tom kommer och sen bredvika på kvällen. Så börjar det komma niotusen regn mm så dör jag.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofaja Sagerdalo

har du också sett schemana..? depp, depp och depp.. mer depp. död åt det.

saknar dej en massa gumman!

2008-08-07 @ 19:09:40
Postat av: Sandra

Tack igen! =)

Men jag funderade på projektarbetet? Ska inte de ligga på schemat?

2008-08-07 @ 20:01:44
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0