Omkörd av en buss...

En snabb visit blev det till Norge idag, fram och tillbaka. Han hälsa på hela Tom's släkt typ och visst var det kanon trevligt! (:  Varför vi åkte till Norge var för att vi var tvungna att lämna tillbaka Hennings skåpbil och hämta hem skruttiga Corollan (aka. pizza räsern.) Det blev en enorm besvikelse då bilhelvetet pajade redan innan vi han hem till Mysen. Motortempen steg och hamnade på röda strecket hela tiden, hela 5 ggr var vi tvungna att stanna på en sträcka som är ca:3 km. Gissa om jag var sur? Och den biljävlen skulle jag köra från Töcksfors och hem?!

Vi tackar Gud att bilen blev bra igen efter en liten vilopaus på Mysen. Thank's!
Bakom ratten gick allt bra, lite ovan bil bara men ingen trafikfara inte! :P Men som ny bakom ratten så håller iaf jagsten hårt på hastighets reglerna, jag menar, jag vill inte bli av med min pappersbit det första jag gör! Så jag hann bli omkörd av ungefär 100 bilar, men droppen blev ändå när SWEbuss express drog förbi mig med räserfart! Och då ska ni vet att jag verkligen höll prick 90km/h!

Aja, det är väl inte alltid lätt antar jag?! :P
Robert och Sandra undrar om vi vill med till fjällen nästa år, vad tycker jag?! Jag vill så jävla gärna, så jag ska stå stenhårt i backarna på Hovfjället tills jag dööööööör! :]

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja! Gud vad roligt! :D Kim & Oskar har också lämnat besked om att de ska med ;)

Jag kan lära dig att åka slalom om du vill! Och som Sid säger i Iceage "Slalom baby! Slalom!"

haha x)



hoppas ni har det bra =)

2008-08-24 @ 22:05:55
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0