Ny frilla

Vilken dag, vilken jävla kalas dålig dag. Jag gick upp ivanlig tid, 06:45 för att hinna med bussen från Kronoparkskyrkan 7.33. Sen kom jag till busstationen där jag köpte en tidning och slöbläddrade iden innan buss 200 kom på plats.
När jag har ca:20 minuter kvar till Torsby så får jag ett sms om att Svenskan är inställd. Oh, yes.

Jag gick upp kvart i sju för att gå på en religions timme! Fatta vad grinig jag var, så hade jag åkt från älsklingen tidigast jag kunde typ. SURT.
Men tror ni min butterhet svalnade när jag kom till Torsby? Oh, nej. Mamma skulle ta volvon till jobbet så jag kunde ta den och fixa lite ärende i Torsby och sen åka hem och hämta min bil. Tror ni mamma tog Volvon? Nej, Polon stod parkerad utanför. Jag blev grinig på mamma för att hon inte tog Volvon. (Volvon är lyxig att köra jämfört med Polon.) Mamma i sin tur blev grinig för att jag var så otacksam (vilket jag kan förstå). Jag skämdes stenhårt när hon sen sa att hon tankade bilen full också, för att det var nästan tomt på bränsle.

Vilken jävla otacksam unge jag är! Men, jag blev nog mest butter för att jag var inställd på att köra volvo. Sorry Mamma! <3
Efter det skulle jag köpa min rosa plattång. Den har kostat 400kr men nu reade dom ut den för 200 spänn! Babyliss var märket så det är inte direkt skit grejer. Men tror ni affären hade den då?! Nej, givetvis inte. Varan de reade ut för en vecka sen har inte ens kommit till butiken ännu. Gissa om mitt humör gick i botten?

Svängde in och bytte kolsyra grej i Soda Streamern också, köpte en dricka som mamma ville ha och tyckte hon i kassan sa att det kostade 338kr. Mamma gick i taket när hon hörde det och bad mig åka tillbaka och byta den dyra kolsyra grejen PLUS drickan, för det var dödliga Light hon ville ha. När jag sen kom till butiken så ville hon i kassan se kvittot, skämdes igen. Det stod 138:- på den vita papperslappen.
När religionstimmen var slut åkte jag till farmor och pluggade matte en sväng, det gick bajs som vanligt.

Fixade barret idag också, mitt uppe i all skit. Och jag är missnöjd tror jag. Faaaaaaaan.
Det var en jävla bajsdag.

En promenix med kusilini fick avsluta kvällen.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och tjura lite och läsa lite i matte boken.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh herregud, snacka om fullt upp ^^

Ses ikväll! =)

2008-08-26 @ 17:47:03
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0