Matte kväll

Jo visst, ikväll blir det mattekväll med mina intelligenta kompisar. Jag behöver verkligen hjälp, för mina föräldrars mattegener var givetvis något som följde med som nått extra bihang när jag föddes. Så taht's why jag är IQ dålig i matte, speciellt Matte C inte direkt höga poäng jag väntar mig, jag hoppas bara att jag kan springa ut ur B-ingången/utgången och ha ett G i Matte C.

Nu tänkte jag vara snäll och dra upp någon kärra med ved så jag kan duscha min hemska frisyr, plus att jag fortfarande har dåligt samvete över hur jag betedde mig mot mamma igår. Usch.
Plattången har fortfarande inte kommit, men däremot har mitt KÖRKORT gjort det! :D
Wooow, det kallar jag vuxenpoäng! =)

Så efter att jag dragit upp lite ved så tar jag blåvalen till torsby och hämtar ut det, plus att det blir mat på Lustgården!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0