Lovely daaaaaaay!

Wihoooooooooo! Michaela kom hem igår och hela dagen har vi umgåtts! :D
Hon knackade på dörren, likadan som alltid sen drog vi till Lustis (Lustgården) och fikade. Kollade staden som är som vanligt, sen åkte vi hem till mig för att slinga henne, rättare sagt försöka få bort hennes extremt mörka utväxt som hon skaffat sig i Australien.
Lättare sagt än gjort? Jodå... Vi kletade i och lät det sitta i, när vi sedan skulle skölja ur skiten så var den stackars australiensaren platina blond mitt på huvudet medans resten var snyggt gyllen blondt! PANIK!

Drog till Toria och köpte toning i färgen Ljusbrun, det blev snyggt tillslut efter många om och men. Stackars Michaelas hår. "/
Aja, vi hade det kul också då, skrattade, pratade, pratade om Politk och blondinbella. Michaela hade som vanligt kloka ord om hur hon tyckte och tänkte. Hon är verkligen min idol! Jag tror inte jag mött någon som har så bra åsikter.

I morgon åker jag bort, till Lidköping och Jonas och Bea. Ska bli myyyysigt! Fast bråttom kommer jag ha, eftersom jag ska på fest på lördagen och måste hinna med sex tåget från karlstad!! Men va fan, det är sista kolsnäs, då får man fan ligga i.

Jag började smått med Matten idag, för jag har räknat ut att jag inte alls kommer vara med på matte lektionerna den första veckan så jag hade inte så mkt annat val. Och jag vill verkligen inte bli underkänd i skiten.
Ja, det är väl det jag har fördrivit dagen med. Plus att jag var uppe bajs tidigt för att göra min sista körlektion, det gick väldigt bra så nu är jag redo.

Jag tog en liten powerwalk promenad, sprang en liten vända och jag kan bara säga att jag har flodhäst kondis... Fan.
Gymmet, HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har också flodhästkondis och är typ fetast i världen :(

2008-08-16 @ 19:37:44
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag har också flodhästkondis och är typ fetast i världen :(

2008-08-16 @ 19:38:09
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: michaela

Men guuuud va snälla ord!! Älskar dej vännen!

2008-08-18 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0