Lördag kväll

O boy vad jag känner mig utstliten. Två timmar med svett-bussen och en dödshostande gubbe bakom mig gick otroligt snabbt faktiskt för att vara så högljudd och heeeeemsk.
Tom har fått ny soffa och lång bänk i hallen, så nu börjar det faktiskt se ut som att någon bor här. Lite små detaljer som behövs fixas, som gör det hela perfa, sen är allt kanoners! :)

Jag är fest sugen, riktigt jäva fest sugen. Men vad kan man göra? Polarna sitter 11 mil från en, MINST (Sandra typ 30) så det lockar kanske inte så jävla hårt att gå ut ändå, men iaf. Vill dansa röven av mig...

Men, man får fösöka lugna ner höfterna och se en film med fläskläppen Angelina Jolie ist och äta några fetdrypande chips med tillhörande dipp. Det är ungefär lika kul som att gå ut och dansa röv. (eller inte.)
Men jag ska inte klaga, är ju faktiskt med Tom nu. Även om vi bråkar mest hela tiden. :(
Men det löser sig, det gör det alltid! Och nu är vi faktiskt sams.

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0