Lång dag och kalla nätter

Gud vad denna dagen har varit lååååååång. Kanske är det för att jag var uppe redan vid åtta för at hälsa på Kerstin på sjukgymnastiken klockan 9? Och att mormor och morfar kom och fikade, sedan en tur till Oleby och slutligen fika (igen!) hos moster och kusilinerna i Utterbyn, vi var hemma innan halv två. OCH KLOCKAN ÄR BARA TRE!!!
Helt oplanerat lovade jag minsta kusinen att vara lekfröken på hans barnkalas på lördag mellan 15-17. Nu när jag kom hem kom jag på att vi skulle umgås med the gang, men jag får väl komma lite senare då.  Lillen blev ju så glad. :')

Ja, och igår blev det en mysig kväll vid viken med Sandra och Tres! Det är verkligen skönt att bara sitta och prata, det händer ju inte allt för ofta.Tack för det flickor! <3

Om en halvtimme får jag reda på om jag ska på teater i kväll eller inte. Min moster har inte riktigt bestämt sig ännu, jag är faktiskt lite sugen på att se en Selma klassiker.

Vi får se. Inte många dagar kvar tills Tom kommer heller! gaaaah, saknar dig så mkt sötnos. <3



 Här är minstingen i släktskaran. Sötare kan man inte bli, right? :)

Kommentarer
Postat av: micha

Lik sin syster men sötare, haha är det inte så ;)

2008-08-07 @ 02:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0