Kanon kväll!

Jag är rätt så förslappad just nu måste jag säga... Usch, känner mig helt död men det finns ju faktiskt en förklaring till det hela. Fredag-Lördag i Lidköping var en kanon resa! :) Jag hade riktigt kul och Jonas & Bea visade oss massa kul så jag är riktigt nöjd med resan. Synd bara att den inte var längre, men i September tänkte jag åka tillbaka för att gå en rundvandring på Läckö Slott! :) (det spökar där!) Nu är Lidköpings borna på vägen till Toscana i Italien, mysigt för dom!

Varför vi var tvungna att lämna Lidköping redan halv fyra på eftermiddagen i går var för att jag skulle med tåget från Karlstad 17.55. Sandra och jag skulle ut! Kolsnäs som stod först på listan uteslöt vi då vi fick nys om att de flesta skulle till Torsbys egna partyhåla, Factoriet!
Eftersom vi var sent ute så orkade vi inte gå på förfest, så vi drog till Kolsberg badplats och började kvällen där med massa härligt prat och mycket skratt. Vad skulle jag göra utan dig Sandra?

Väl på Factoriet så var vi på topp, vi mötte klassisar och gamla Innebandy flickor! En toppen kväll tillsammans kan knappast bli bättre?! Dansade och drack även en fruktig drink! :D
Halv tre ringde jag min far som inte var på den bästa humörssidan, efter att han fått "tennisarm" har humöret dragit ner ordentligt, igen. Men hem kom jag och somnade runt tre tiden och drömde bara om massa drinkar och om festkvällar.

Tack för en toppen kväll Sandra, ingen kväll detta år har varit så jävla kul och bra som igår! <3

Nu ska jag städa lite på mitt rum, kolla lite matte och hjälpa mamma med maten. Mommo och moffa kommer på besök! :)


 Du och jag! <3

Pussen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

it was great! ;)

haha, jag hade iaf en riktigt roligt kväll!! <3

2008-08-17 @ 16:57:07
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0