Kalas kasst matteprov

Del provet i Matte C blev avklarat otroligt snabbt, 23 rätt skulle man ha för att bli godkänd och det var 17 frågor. Så ni kan ju själva gissa ut att det var rätt mycket man skulle ha rätt på...Och jag kan garantera att jag inte fick 23 rätt så det borde stå IG på mitt papper när jag får det tillbaka. Men, det var bara ett delprov, världen går väl inte under för det?
Inte min i alla fall.

Jag är stressad så givetvis mitt i all stress måste jag skriva ett blogginlägg. (?) Det är så typiskt mig.
Borde plugga latinska glosor och lära mig verben i perfekt, jag borde packa min väska inför min lilla tripp till Karlstad som ska innehålla badkläder och lite finare inför morgondagens tvåårs mys, sen borde jag ta en dusch för kloret från dagens badning sitter fast i min hud och i mitt hår.

Jag får byta ut alla BORDE mot SKA. Hoppas det hjälper på traven..
Är utmattad och borde sova snart, men det har jag verkligen inte tid med. Och nu när mamma la sig i badet så kan jag knappast duscha.

Hoppas helgen får min inställning till skolan att bli bättre! :)

Idag firar Tom och jag två år. Jag har varit kreativ och gjort lite personligt söta grejor som jag hoppas han blir glad över. :)
Jag älskar dig fortfarande älskling, även om det är tufft ibland så skulle jag inte kunna klara mig utan dig. Du är hela min värld och min andra halva. <3


Nu ska jag försöka göra nått vettigt iaf.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0