Första skoldagen

Ja, då är det avklarat, första dagen på mitt sista år och jag känner mig trött. Ja, redan klockan elva led både Therese och jag av huvudvärk så vi trodde att året skulle bli tungt... En fika på Lustgården blev det med sötaste flickorna och därinnan bokade vi tid med vår handledare för Projektarbetet och planerade hur vi skulle lägga upp det hela. Jag blev i alla fall riktigt nöjd med planeringen, så jag hoppas vi kommer på något smart sätt att genomföra det hela. Vilket vi för hoppningsvis gör!

Nu sitter jag hos Lars och har just fixat till Tom's "skabb/ leopard" frisyr. Det blev riktigt bra nu om jag får säga det själv! :P
Men jag blev himla sugen på att fixa min egna frilla just nu, drygt att jag måste vänta tills måndag bara... Hoppas jag hinner innan mitt sista skolfoto ska tas!! Har beslutsångest också, ska jag göra slingor eller bli mörk again? HJälp mig, please.

Nåväl, i kväll blir det tidig kväll för jag ska upp bajs tidigt (ja Nils, Bajs igen!) för jag ska övningsköra för sista gången med min körlärare. Scary...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

lycka till imorgon!!

2008-08-18 @ 21:30:18
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0