Aktiva mig

Ja, kors i taket!
Jag lever faktiskt för er som trodde att jag blivit en rostig flodhäst som aldrig ens hört ordet promenad...
Faktum är att jag är ute och rör på mig varje dag! Det har gått bra i tre dagar ialla fall och då ska ni veta att jag faktiskt ha matte C delprov i morgon. Men jag känner att jag inte orkar sitta med det mer ikväll, det får gå åt helvetet om det måste, det är trots allt bara ett del prov. Men som Sandra har sagt, det känns ju skönt att ha ett klarat prov i ryggen och inte ett underkänt. Hur motiverad blir man på en skala att lära sig matte om man loosar?  Men man får coola ner nerverna lite helt enkelt.

I morgon firar Tom och jag 2års dag. Det firar vi på varsitt håll, han på en avancerad 3 timmars engelska kurs och jag hemma vid köksbordet med näsan i "Fabula" och försöker lära mig Latinska verb i perfekt. Mysigt? Det får vi ta på fredag ist. :)

Jag vill till Egypten, och jag skulle vilja dit NU! För jag vill bli brun och må bäst i solen. Men först Marten, sen väntar man inte allt för länge på en tur med Familjen Trömborg!

Jag ska spela lite gitarr nu. Henrik och jag tävlar trots allt om bästa inspelningen... =]

Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0