Våren?!

Men vad är det här? SOLEN SKINER JU I KAPP MED FÅGLARNAS KVITTER! :D
Oh, vad härligt! Ska man äntligen våga sig på att hoppas på att våren är här? Gud vad underbart om fallet var så.
Jag och Tom funderar på att ta en åktur tillsammans. Bara för att göra nått, blir långtråkigt att bara sitta här jue...

Skolan i morgon och jag ska övningsköra med körlärare för första gången, jag hoppas det kommer gå bra. Dock är jag lite nervös inför växelspaken, typ alla som kört med han säger att alla växlar är så tätt så man ibland får i 3:an ist. för 1:an. Men ja tror det kan gå bra då vi oxå har en 6 växlare, en liten fördel.
Hur som helst så ska det bli kul att veta om man kör lite rätt eller helt åt skogen! :P

NU skiner solen på allvar, ska nog gå ut en sväng!

Tjo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0