Update

Sådär, då var avsnittet av veckans top model slut. Rätt tjej åkte ut, men är rätt oroad över naturliga Heather! :S
I morgon ska jag nog cykla till skolan, om vädret tillåter, annars blire fordonet på 4 hjul igen.
Jag vill göra något med mitt hår, vill ha annan FÄRG! Det är helt fult, och de där slingorna som skulle 'tvättas' bort sitter nu på halva huvudet och skapar en snygg utväxt. BLÄ för det. ( blä, är mitt nya ord)
Vill ha nått gyllen röd-brunt med kanske lite slingor i, det har jag funderat på länge, men vill bli ljus nog så att toningen syns ordetligt. Vilka problem man kan ha va? :P

I samband med min work-out tid så kan jag lika gärna frächa till håret lite!
Är verkligen på G! Känner mig väldigt träningsmotiverad för tillfället, svett, svett & svett!


Blir nog sängen nu, är lite små trött faktiskt. Ska ta hem Tyst för fan och Staten och kapitalet med Ebba Grön som av misstag raderades ur min dator! :S
Tror att min hård rocks, metall och punk tid är på G igen. Jag kommer nog aldrig kunna rena blodet från det med all bra pop som kommer ut titt som tätt, hur mkt jag är skulle försöka! :P

Natti! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0