Tjejkväll och en stor mes

Eftersom vi är lediga idag så bestämde jag, Sandra, Elin och Therése att vi skulle ha tjejkväll med spel, glass och en skräckfilm. Det sistnämnda blev en stor flopp för alla, Sandra, Elin och Therése tyckte att filmen tog lång tid på sig att dra i gång, mer än halva filmen gick innan det började på riktigt, sen hackade filmen så tjugo minuter försvann, vilket jag gladde mig åt! Jag vet inte varför jag blir så, men jag börjar skrika, nästan gråta och får ångest för vad som händer i filmen. Usch, den var inte alls trevlig... Och som vanligt sa jag några väl valda ord när offret gick tillbaka till mördaren för att hämta sina kompisar.

Sören skjutsade hem mig sen, det var guld värt!
Kvällen var toppen, men jag fick sova med lampan på i natt! ^^ :$

Nej, nu borde jag packa i hop allt för mormor hämtar mig om tre kvart och jag ska klä på mig, blåsa och platta håret som för stunden är dyng blött sen borde jag kolla Latinen... Kul, kul kul. Hoppas jag får gjort nått på bussen ner så jag inte sover bort de två timmarna som vanligt! :P

Vi säger så, uppdaterar kanske i kväll.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0