Tankar

Ibland tänker jag på hur saker skulle vara om jag gjorde det, det och det. Hur skulle min vardag se ut? Jag undrar jag... Ibland skulle det vara skönt att ha det så, helt själv göra precis det man vill med vem man vill. Men sen... den ensamhet och tomhet varje kväll, ingen att prata med, ingen att vara nära med på ett 'jag-älskar-dig' sätt. Nej, jag skulle nog inte klara mig ensam. Även om han besitter fel och brister så skulle jag inte klara ett liv utan honom, han betyder för mkt.

Det är ljust ute, klockan är över halv nio på kvällen.
Jaaa... livet är inte alltid lätt.

Kommentarer
Postat av: kussen

Vadå ensam? Tänk på hur många andra du har runt omkring dej, du kommer aldrig bli ensam, med eller utan pojkvän. Puss love u

2008-04-16 @ 02:20:03
Postat av: sophie

ha en bra kväll!:) kram S

2008-04-16 @ 19:28:56
URL: http://www.ilikesophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0