Tände du ditt ljus?

I dag vaknade jag med nervositet i magen, första körlektionen med körlärare stod på schemat under dagen. Efter ett samtal med Tom så kändes allt mkt bättre! Jag var lite nervös när jag satte mig i den nya moderna bilen (Vår passat känns inte direkt gammal då det är en 2003 modell, men jämfört med Pelles Volvo så var den rätt old, borsett från de 6 växlarna.)

Körningen gick bra, inga stopp och inget förhastat beslut som ledde med en tvärbroms från passagerar sidan. Han påpekade nån grej som jag inte alls tänker på direkt , högerregeln, då jag bor mitt i skogen och ingen följer den, så det ska jag träna in ordentligt och få torsby folket att fatta att den faktiskt existerar då huvudleden togs bort i över svenneby! Annars vare väl inget större, så jag är nöjd!

Lunchade med Korni idag, Myyyyys att käka kycklingsallad på ett mysigt café mitt i hällregnet. :)

Nu har jag tränat (riktigt bra faktiskt, jeansen i huvudet hela tiden! ;P ) och tagit ett varmt olivolja bad med ansiktsmask!(Y) Det enda jag saknar nu är, vårväder och älsklingen! <3



Tände ni ett ljus för den stackars flickan Engla? Vi gjorde det, straffen för brott måset bli hårdare och samhället måste bli tuffare för de som gör brotten. Än en gång, det finns ingen rättvisa i att ta en 10 årings liv och förstöra livet för hennes familj genom hela livet. Fy fan säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0