Tagit tag i mitt liv

Sådär, nu kan jag sitta här och vara nöjd! Jag har ju tjatat om att jag faktiskt lagt på mig lite och inte mår så där super gott av att inte träna, men idag kom vändningen! :P Jag tog först en promenad till moster, 3 km, väl där lekte jag med småglinen så jag blev helt trött. Foten fick också träning då vi gick balansgång i flera miljoner timmar, sen cyklade jag hem på en 3 växlars cykel med mamma uppför notnäsbacken. Alla som känner till den backen vet att den inte är så där jätte kul.

Men men, det gick. Och i morgon ska jag gå upp nån timme i förväg för att ta en cykeltur om vädret är vackert plus att jag ska ta mitt sista blodprov på väääääldigt lång tid hoppas jag! :)
Kan också tala om att jag smakat 'Sveriges nya mellanmål' Cotti Frutti. Det var konstigt, kanske för att jag inte gillade de där ostbitarna (kesokonsistens).

Solade lite idag när jag försökte plugga spanska och tyskglosor. Visst har man fått färg när hela ansiktet har massor av fräknar? Vilken konstig bandning jag är... Blond, brun men fräkning. När mina föräldrar är bruna och mörkhåriga och inte alls fräkniga, fast farmor är rödhårig och fräkning på hela kroppen typ, gener går längre tillbaka? :P  Ja, så kan det gå!

Michaela är klyftig. Hon säger alltid något smart! Läs kommentaren i förra inlägget!

Säger så, natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0