Tååååkigt

Finns det något tråkigare än att packa? Jag tycker verkligen att det är bland det svåraste och tråkigaste som finns, och nu är det dags igen... Får nog lämna lite kläder hos Tom tror jag, så jag slipper släpa denna tunga väska med diverse saker och få förslitningsskador i axel och rygg...  Men då kommer problemet, vad ska man ta dit då? Jag använder det mesta av mina kläder och skulle jag då börja förflytta dem så skulle jag säkert behöva något plagg som just då inte finns där jag är. Men jag får göra en hel rensning, kanske det finns något som jag kan flytta med utan att få ångest?!

Jag har gjort brorsan fin i håret oxå med färg och slingor, riktigt bra måste jag säga. Dock lite lite slingor, men han ville ha det så!

Nej, får nog seriöst börja packa då... Usch.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, men nu är det lugnare puckar :P
jag tänkte på det där engelska häftet, men kom på att det finns ju tid för det på söndagkväll puh!

2008-04-17 @ 21:28:59
URL: http://korni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0