Sunshine :)

Vad är härligare än att vakna upp och se solen utanför fönstret? Det finns nog inget härligare, spciellt inte nu när våren börjar nalkas! Jag är lycklig. Eftersom vi har praktikdag idag och jag ska praoa hos Mamma på Lustgården på lördag så hade jag sovmorgon idag! :) Efter frukost tog jag bussen till centrum för att leta lite små pinaler till mammi som fyller år snart, fick med mig lite olika saker som jag tror hon blir glad över!

Smart som jag var lämnade jag skinnjackan hemma, det regnade ju i går när jag gick till skolan så tog vinterjackan, vilket jag fick lida för idag. Kokhett var det ute, okej inte kokhett men absolut för varmt för vinterjacka. :S
Satte mig iaf i solen i två timmar och läste lite engelska glosor, blev lite klokare.

Americas Funniest Home Videos är på tv:n nu, finns det något bättre?
På tal om tv program så var jag lite besviken på "Sverige pussas & kramas" i går, skrattade inte alls mkt. Ger det en chans till nästa vecka.

Grattis till Elin som klarade Teorin idag och Grattis till Tom som vann bästa tid på ett rally spel som de hade på universitetet! :)

Tills vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0