Solen skiner!

Wiho, äntligen går det att skriva inlägg, tog ju sin tid. "/
Skolan idag var jobbig, som om inte måndags morgonen var hemsk nog? Genomgick dagen i dvala nästan och är riktigt skoltrött faktiskt, två dagar efter lovet? Hmm... Bra odds för att orka resten av terminen menar jag...

Fick även tid för körlektion i går, den 14 april sker det, kommer nog vara nervös men det kommer givetvis vara intressant, se om man kör på ett "tillåtet" sätt liksom. :P  Ja, intressant.
Tog en cykeltur idag (på tal om fordon) och jag kan säga så här, på den lilla turen jag tog så kände jag mig som en elefant som har astma. Efter ett halvår med två promenader i månaden under en 2 månaders period så kan jag inte direkt påstå att min kondition ligger på samma nivå som när jag spelade fotboll och Innebandy. Jävla husbil.

Nåväl, blir en tripp på step maskinen sen till vänner, ska fan träna upp mig nu.
Om dam-laget får panik och ingen målvakt dyker upp så kan jag ju inte flåsa som en häst innan jag hunnit till målet ens. Nej, SKÄRPNING FRÖKEN LARRSON!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag ska också ta upp mitt tränande nu :)
Jag börjar imorgon!

Vi kan ju börja lite smått med våra långpromenader framöver, nu när våren kommer? Mkt roligasre att motionera när man är två ;)

2008-04-01 @ 20:41:48
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: Sofia

Träna på, vi behöver målvakt!! Lycka till. ^^

2008-04-01 @ 22:01:21
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0