Pluggtid?

Sådär, helgens packning ligger där den ska nu, i garderoben, tvättkorgen, förvaringsskåp och lådor mm. Så nu hade jag tänkt mig att krypa ner under täcket, ringa Tom sen efter det ska jag vara lite duktig och läsa på spanska glosorna jag har tills i morgon (som jag tänker flytta till fredagen), läsa lite på filosofin (efter två veckor är det äntligen vår tur, så vi får undan skiten!) och sen kolla lite i den otroligt intressanta Latin boken. Mysig kväll? (:

Hehe, årets bedrift. Och ni förstår kanske att det där 'Hehe' inte är speciellt seriöst, ni kan se mitt stela leende och tillgjorda ansiktsuttryck? :P

Tänkte ändå avsluta inlägget och kvällen med en måndags lista!

Dagens:
Klockrena kommentar: 'Fredrik Berglund? Är han här?' Sandra svarar tyst : 'NÖFF'
Ledsammaste: Jag köpte årets första mjukglass och tappar skiten i backen! :(
Tråkigaste: Teorikursen, faktiskt.
Minne: Då Lollo smekte mig på låret och jag frågar va fan hon gör och hon svarar: 'Jag skulle bara känna om det var tajts!'
Saknad: Kusin Michaela, Pappa och älsklings TOM! <3
Luring:
Sandra lurar Anders om att hon ska ha hjälp, istället för hjälpen får hon hans DNA tryckt i matteboken i form av blod! :P Smarting där! ;P
Höjdpunkt: Jag fick reda på att vi är lediga på onsdag! :D :>
Roligaste: Det var nått jag och Sandra sa på Matten som var skit kul, men givetvis har jag glömt det! :(  (Sandra, om du läser, kommentera gärna vad det var om du har master mind!)
Skönaste: Klarblå himmel och varma grader!
Ångest: Jag har en miljon spanska glosor...
Äckligaste: En fågel har varit dålig i magen och bajsat på vår nytvättade bil på förarsidans dörr. Gissa hur många ggr jag kletat i det i dag då jag övningskört och stängt dörren? BLÄ!



Ja, en liten mini lista. Nu blire sängen och allt det trevliga jag nämnt innan!

Natti! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0