Nothing Hill

Har just sett 'Nothing Hill' med sötnowsen! :) Mysigt. :*

Tror det blir till att göra sig i ordning nu inför John Blund. Btw, krossade fotknölen på den friska foten i resväskan i morse. Just nu är den bajs svälld och gör skit ont, ja den gör till och med ondare än den ofriska påkörda foten. Har jag tur eller har jag? Sen visade vågen 3 kg + sen sist jag vägde mig, alltså strax innan jul. TA TAG I DET HÄR!

Ni läsare, tipsa om era bästa motionstips för en halvt hadikappad och bästa kosten som får en att losa några kg och må allmänt bättre!

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Simma är bra! Det belastar ju inte foten ett endaste dugg, plus att det är bra behagligt att bara simma där i vatten, låta tankarna flyta iväg! (Jävlar vilken vits jag fick till där va?!:O ) Angående kost, frukosten är viktigast, sen frukt är bra att ha med i skolan, när man blir små hungrig mellan lunch och resterande lektioner!

Lycka till...!!

2008-04-26 @ 14:00:36
URL: http://missxophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0