Mysigt

Nu sitter jag hemma hos älsklingen igen, stannar tills fredag. :) Fick mums-fillibabba mat idag, potatisgratäng och några slags biffar, super gott! Tänkte dra in till stan och försöka hitta nått åt mammi som snart fyller år, på onsdag närmare bestämt!

Idag kom jag underfund med att mina kompisar verkligen är de bästa som finns! Fattar ni ens hur mycket bättre ni gör mina dagar? Sen älsklar jag tyskaklassen, tre tjejer från åk 2 och resten killar från åk 1, halv galen och flummig lärare och killar med rolig personlighet kan knappast bli bättre! Idag är jag possitiv. ^^
I morgon kanske jag dalat neråt och är pissledsen, men nu är jag glad. För det är 'Top Model' 21.00 och direkt efter 'Sverige pussas & kramas' med alla dess komiker som har hög komikfaktor! PLUS att jag får se det sistnämda programmet med älskligen min, NICE!

-Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder det ju inte att de inte är ute efter mig?!

Haha! Min humor, denna mening var riktigt fyndig tycker jag! :P

So long.

Kommentarer
Postat av: sandris

Ja, bort med tröttheten!
Skönt att shoppa, jag har massor på inköpningslistan som jag borde skaffa.. men man måste ju komma till stan också. Torsbys utbud är väl inget strålande direkt. .

Du förgyller min dag med!

2008-04-02 @ 20:34:26
URL: http://Korni.blogg.se
Postat av: aspbacke

Haha den där humorn gillar jag :) haha

2008-04-02 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0