Läxad så det sjunger om det!

Alla som känner mig, vet vilka problem jag har när jag ska köpa saker, ångest kallas det. Jag har verkligen mega ångest när jag ska köpa något, för jag är rädd att jag kanske inte kommer använda det och bla bla bla, idag hände det igen. När jag var här för några dagar sen så hittade jag ett underbart ljusgult (mild gulfärg) på Gina Tricot, det passade och var jätte fint, men jag tänkte som vanligt  "Jag köper det till helgen, när jag kommer ner igen." Så, nu är helgen här och jag slinker in i den proppbefolkade affären, tar mig till mitt mål, tre linnen hänger kvar. TRE?! Sist var det en miljon jue... KOllar desperat storlekarna, L, XL, XL. Förstår ni hur jag kände mig då? När mitt S linne inte hängde där längre? Jag köpte stlk L ändå, farmor får sy in det, för jag älskade det verkligen!

Så, nu ska jag verkligen försöka komma ihåg det här bakslaget! Therése påpekade här om dagen att jag alltid har en förmåga att göra så, alltså se ngt ur snyggt och sen vänta och när jag väl ska köpa det så finns det inte kvar. Nej, skärpning fröken Larsson!! Jag lärde mig verkligen en läxa där...

Snart ska vi laga mat, kyckling taco! MUMS! Plus att Bea & Jonas är inbjudna för att äta med oss, trevligt! =)
Ja, det är väl så det är.

Återigen, TIPSA om just DITT bästa slim tips, träning, kost osv. Bara fått en kommentar! Thank's Sofia!

Tjao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0