Kul kväll :)

Tom var på innebandy träning förut, så jag bestämde mig för att ta en promenad hem till Bea. Gick genom kronoparkens centrum, vilket jag ångrar lite halvt. För där stod massa med killar, som såg farliga ut (Nej, jag är inte razist, det var både mörka och ljusa människor) när jag gick förbi de 30 killarna så ser jag plötsligt hur en kille pekar på mig och sedan skriker åt sin kompis och pekar på mig! PANIK! Sedan blev allt tyst, vad gör jag? Jag ökade på stegen och kom i kapp ett gäng tjejer, killarna vände sig om och struntade i mig. Scary :S

Väl hemma hos Thim & Masterdahlshei så bestämde vi oss för att gå och se på våra innebandyspelare när de svettades, det var kul! :P Hade lite tjejsnack så det blev lite fnitter! ^^,
Valborg är äntligen bestämt, så nu är inte planeringen i frågetecken längre. Det blir grillning med de bästa <3 (utom Sandra ;S ) hemma hos fröken som brukar ordna tillställningar!  :) Längtar redan!

På tal om roliga saker, min mini kusin Emil säger mkt roligt. Han hade ringt stör kusinen Michaela i australien och berättat på grov värmländska (så som han pratar) och berättat om att en kompis var där och hennes hund. Michaela hade frågat om hunden var svart, ja den var Kölsvart. Sen hade hon frågat om pälsen var lång och då hade sötnosen svarat: 'Nej då, inte särskilt. Bara en halvmeter.' :P
Jag tycker han är söt, och nu saknar jag Michaela oxå... Vill ni läsa mer detaljerat gå in på: http://michaelasreality.blogg.se

Vi säger så, blir tåget i morrn 06.37. Yippie!

Natti :*

Kommentarer
Postat av: micha

haha ja jag vet, he´s funny. vill bara observera dig om att du just skrev STÖR kusinen hahaha puss

2008-04-21 @ 02:21:06
Postat av: micha

Förresten vad är skillnaden på uppåtkrull och neråtkrull?? :p

2008-04-21 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0