Klarblå himmel

Underbart härligt väder idag med! :) Klarblå himmel och efter musiken bestämde jag, Gerson och Mirja att det var dags för glass, årets första mjukglass för mig! Jag köpte en liten i strut och hann gå från Jouren till konsumparkeringen då jag slickade på glassen och sedan hör ett brak och därefter ligger den upp och ner på marken. KUL LIV!? Den lilla snutt struten som var kvar skulle jag sätta tänderna i som tröst, men givetvis gled den ur servetten och trillade bredvid glassen. Det var inte meningen att jag skulle klämma i mig hela med andra ord...

Seg dag för övrigt, teorikursen var segare än vanligt då större delen handlade om däck och annat ointressant som säkert är super viktigt att veta. Gäsp. Tur att vi hade en mygga runt oss hela tiden som tyckte det var kul att göra köttsår på oss... Så nu är jag överlycklig för att det kliar i huvudet och på resterande ställen på kroppen.

Men en seriös överlycklighet fick jag idag då jag fick reda på att vi var lediga på onsdag! :) Gud va skönt. Så imorgon har det paxats för tjejkväll med skräckis och komedi filmer samt roliga spel! Sånt gillar vi! (Y)
Sen på onsdag åker jag tidigaste bussen ner till sötnosen som jag saknar massor REDAN!

Aja, ska packa upp väskan. Har jag nämnt att det är det tråkigaste som finns? Antagligen.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elli

vädret är bäst! så typsikt med det där med glassen :o

2008-04-21 @ 20:30:49
URL: http://whoknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0