Jag vill svettas

När jag slutade skolan idag så fick jag lov att hoppa in på cafét istället för mamma som skulle på nått möte. Så var inte hemma förrän runt sju tiden. Vädret var ju så jävla fint och det var vårvarmt ute så jag bestämde mig för att ta en lite cykeltur. Väl ute på cykelrundan så stannade jag till vid fotbollsplan för att se tjejerna lira lite boll, var själv med, som passare!

De har fått en extra tränare, en dalmas. Och vad jag kunde se så var inte tjejerna överlyckliga över denna 70 åriga gamla man som brinner för totboll! Han var även lite glömsk då han tölade tre ggr angående fotbollslaget och mig. Jag var välkommen iaf, det var skönt. För just då fick jag svettpanik! Kan ni tänka er?
Jag hade bara lust att kasta mig in i spelet och springa sönder lungorna och svettas som en riktigt arbetande svett karl! Blääää för min fot.

Nu börjar top model. Update later!

Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jorå vi gillar allt Dalmasen... Men de är lite krångel att han inte hör ett SKIT av vad man säger, han är typ döv har vi kommit fram till! haha Men han har många goda ideér! Hoppas du snart kan va med..:)

2008-04-16 @ 21:33:15
URL: http://missxophia.blogspot.com
Postat av: Elli

jag tycker du ska börja :D

2008-04-16 @ 22:04:41
URL: http://whoknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0