Jag fick färg

Dagen gick snabbt idag. För det första hade jag sovmorgon till 9.25, men jag och mamma tog en cykeltur på 1 mil vid 7.30, som förövrgit nästan tog död på mig. Hejja min kondis! (Y)
Sen var det dags för sjukhuset, ett sista blodprovs-besök på lång tid hoppas jag. Fem rör fylldes och hon hoppades på att de skulle undersökas även om hela sjukvården (typ) var i strejk.
Och solen sken idag, jag fick massor av färg av att sitta där och svettas i solen i skolan, det var verkligen HOT!

Snälla och gulliga Gullan körde mig sedan hem, tacksamt! :)
Och nu är jag hos mormor och morfar, sen blire tåget och hem till älsklingen! <3
Kanske en shoppingtur på lördag? Vill ha de där linnena jag trånat efter men som inte plånboken riktigt accepterar. Alltså jag blir inte pank, men efter min shoppingmani som höll på som fan i en period så känns det inte riktigt bra... Vill ju så gärna ha den vit & röd randiga skjorttunikan oxå. Vi får se, tror nog det blir linnena i morgon ändå, för jag är skitsugen på dom! :P
Gud vad jag orkar hålla på diciplinen...

Update maybe later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0