Gud vad fult

wiho, hejja mig på att designa  blogg. (?)
Hur som helst, ha överseende för min brist på just, blogg design kunskap. Sen äre fel på min dator så jag ser inte själva bakgrundsbilden (havet), som ni förövrigt kan se finns i en miljon exemplar efter varandra...

I morgon är det nationella kursprovet Writing i Engelska B. Förberedd? Nja, man kan inte sitta och skriva i hop texter och träna in dom, eftersom man inte vet vad de vill att man ska skriva. Men eftersom vi fått ett litet preparing häfte så antar jag att det ska handla om att bli vuxen på ett eller annat vis.

Tack och lov så fick jag gåvan att tankar bara bubblar upp och jag skriver det jag tänker, och oftast blir det bra. Så med andra ord, så lär jag inte drabbas av idé torka. Fast, det skulle ju vara typiskt att just det skulle inträffa i morgon bara för att jag sa att det aldrig händer och för att jag inte lagt ner någon energi på att ens tänka ut vad jag ska skriva. Well, well. We will see...

Just nu längtar jag till valbog, mega massor!
1. Tom kommer <3
2. Jag ska ha jävligt kul med de allra bästa! (utom sandra ): )
3. Det ska bli en toppenkväll!


Ja, så är det.
Önska mig lycka till inför morgondagen!

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0