Fan

Hur kul tror ni det är att vakna upp och se snö på backen?! Gaaaaah, blir så jävla less på det här skitvädret.
Mamma fyller år idag, var uppe lite tidigare och gav frukost på sängen hon fick även lite smått och gott för att till helgen få en spa dag som hon önskat sig! :)

Har tränat idag, gått lite på step up:en, skönt. Lagom träning utan att foten klagar!
Kalas hos farmor i morgon, Mike fyller år... Jobbigt. Börjar farmor gråta så kommer jag oxå gråta och så får Mike ett jätte trevligt 'gråt-kalas', istället för ett roligt och trevligt 10 -årskalas.  

Jag saknar Tom så jävla mkt. KOM HIT!!!!!!! Palla att vänta tills fredag då.. Buhuhu. ;(
Miss you sweetheart! <3


Top Model regerar! Ska ge 'Sverige pussas & kramas' en andra chans nu. Bretnér är med idag, han är KUNG! ;)


Vi säger så, svejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tävlingssugen? Klicka in här:

http://femtondejuli.blogg.se/1207595396_min_allra_frsta_tvlin.html

2008-04-10 @ 10:22:32
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej? Men fyller pojken tio år idag? Jag höll på att börja gråta när jag läste det..
gud vad hemsk för honom och fira sin födelsedag utan sin mamma :`( och precis när hon gått bort och allt..
Hur kan man överhuvudtaget göra sig bekänt av ett sådan öde barnen har fått?
Det tycker bara allt är så otroligt sorglig som har hänt.. usch

2008-04-10 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0