Det börjar likna något!

Shit, har suttit nu en stund för att fixa bloggen... det går så där. Men nu har jag fått i ordning lite iaf, men har nått skit mellan de två bilderna (en kod typ) som jag inte hittar! :(
Vi får se, kanske försöker fixa det i morgon, men jag borde egentligen stääääääda.

Skulle ha skrivit mitt CV nu tänkte jag, men tar det i morgon! Tänkte söka i någon mataffär kanske, kanske kan slinka in på ngt snyggt vis när de ser mina språkkunskaper! :P Kan ju faktiskt prata lite spanska, och engelska givetvis och sen lite simpel tyska! :P Latin kommer ju alltid behövas, kan ju impa på nån tant med att det kommer från latinen och betyder bla, bla bla.... :P

Vi får se hur jag gör. Oj då, måste sy i hop mina leggins! Bara jag som har helvetets problem med at få hål mellan benen? :P
Jag drar nog för mkt i dom...

Vi säger så, ska ringa älsklingen nu! :)

20 månader idag <3

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0